news Image

Frivillige og sponsorer til Kandis-halballet

Det går simpelthen over al forventning med at få besat opgaverne til Kandis-halballet 👍
Som mange ved, så går ALT overskud fra festen tilbage til de foreninger, der hjælper med vagter og opgaver før og efter festen.
Det er hele tanken bag arrangementet – at vi løfter i flok og skaber noget sammen på tværs af vores byer
Men sidder du nu og tænker:
“Vores forening er da IKKE blevet spurgt”– så skriv endelig til: musikbroen@outlook.dk
Jo flere der får et stykke af kagen, jo bedre
Det samme gælder virksomheder.
Hvis du tænker:
“Det vil jeg gerne støtte op om”– netop fordi overskuddet går til foreningerne og fællesskabet, så hører vi meget gerne fra dig.
Skriv til: musikbroen@outlook.dk
så sender vi mulighederne for at sponsorere.
Skal din virksomhed have logo på plakaten, skal vi høre fra jer senest 1. juni 2026.